La campanya ‘Comerç Brutal’ arriba a Llíria

La Federació del Comerç de Llíria ha presentat en Ca la Vila la campanya ‘Comerç Brutal’. Els comerços federats se sumen a esta iniciativa de Unió Gremial, que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Llíria i la Diputació de València.

En esta campanya, se sortejaran entre els ciutadans que compren en el comerç federat un total de 100 carros amb dissenys actuals. Este sorteig es realitzarà el pròxim 29 de desembre. La campanya pretén recuperar la imatge icònica del comerç tradicional amb la càrrega d’estos elements que tan bé representen el comerç local conferint-li una visió més actual.

El president de la Federació de Comerç de Llíria, Juan Motilla, va agrair a la Diputació i a l’Ajuntament el seu suport en esta classe d’iniciatives, i va recordar que «el comerç local és a més d’un dels principals motors econòmics de Llíria, un element imprescindible en la dinamització social i cultural del municipio».

Així mateix, Motilla ha destacat que «brutal és sinònim de tot el que ens agrada, de qualitat, de bones experiències, de confianza… valors que, històricament associem al nostre comerç tradicional».

A fi d’inundar de color els carrers de la ciutat amb esta atrevida campanya, els fanals del municipi s’han decorat amb banderoles, s’ha instal·lat una tanca publicitària i es repartiran més de 10.000 flyers. A més, es repartiran 35.000 fundes portamascarillas.

La sala d’exposicions de Ca la Vila, va ser l’escenari triat per a la presentació, on es va poder veure les peces originals que protagonitzen esta brutal campanya. L’acte va contar amb la participació del diputat provincial Ramiro Rivera, l’alcalde de Llíria Manolo Civera i el regidor de Comerç Joanma Miguel.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *